Nieuws: Psych of Psycho? Je kunt beide spelen in de RPG Cerebrosus!
Solliciteren kan nu hier!

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  RPG
|-+  Personages
||-+  Signatures en advertenties.
|||-+  Nood aan een extra personage...
« vorige volgende »
Pagina's: [1]Print
AuteurTopic: Nood aan een extra personage...  (gelezen 1892 keer)
QuantumPhysica
Nieuweling

Geslacht: Vrouw

everything is uncertain...

« Gepost op: 21 November 2010, 15:41:18 »

Hey iedereen,

ik las net dat iedreen voor AA2375 twee personages mag spelen, om het vlotter te doen lopen, dus misschien wil er iemand een extra persona op zich nemen voor mij?
Victoria Gardner zou eigenlijk iemand nodig hebben die ze kan haten, maar waar ze uiteindelijk een relatie mee krijgt (een man dus)... en er zit nog maar één man in de RPG en die is a) een alien en b) bezet.
Ik vroeg het me maar af... ik kan altijd zelf een dergelijk personage bedenken, maar het is nogal lame om een relatie met jezelf te hebben, niet?

What we observe is not nature itself, but nature exposed to our method of questioning.
(Werner Heisenberg)
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #1 Gepost op: 21 November 2010, 15:43:04 »

Wat voor karakter moet hij hebben? etc
QuantumPhysica
Nieuweling

« Antwoord #2 Gepost op: 21 November 2010, 16:07:49 »

Er zijn wat dat betreft twee mogelijkheden, ik zal ze allebei uitleggen (sorry voor de stereotype namen)

De Knappe Nerd
Het zou moeten gaan om een vrij zachtaardig persoon, iemand waar Victoria met haar straight-to-the-point-manier van doen meteen een hekel aan zou hebben. (Ja, ze is echt wel antipathiek)
hij zou enigzinds intellectueel moeten zijn, het type met een bril en een schattige glimlach. Hij is aardig maar een beetje verlegen, leest graag, wordt algemeen gezien als sympathiek en onbedreigend.
zodra Victoria en hij samenkomen als koppel, zal ze zich opwerpen als zijn "beschermer"...

De Enge Wiskundige
Dit is eigenlijk een geweldig personage (vind ik) omdat het zo multifuncioneel is. Hij is niet echt slecht en niet echt goed; politiek interesseert hem niet, er zijn enkel zijn stellingen en bewijzen (je hoeft niet echt wiskunde te kennen om hem te spelen, gewoon wat termen vermelden af en toe is genoeg)... hij ziet er streng uit, in zichzelf gekeerd. Victoria vind hem irritant en vervelend (omdat ze nu eenmaal vrijwel iedereen irritant en vervelend vind), maar hij fascineert haar ook. Ergens herkent ze iets van zichzelf in hem. Zodra hij eenmaal door haar schild heen zit, kan hij verrassend teder en lief zijn.

Het verschil tussen beide verhaallijnen is dat in de ene Victoria dominant is, terwijl ze in de andere juist rust vind. (het is maar wat je het beste bevalt biggrin, sorry voor de enorme uitleg)

What we observe is not nature itself, but nature exposed to our method of questioning.
(Werner Heisenberg)
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #3 Gepost op: 21 November 2010, 16:09:54 »

Hmm. De tweede bevalt me ergens beter. Maar ik weet niet precies welke richting je er mee uit wilt en sowieso als ik hem zou spelen wordt hij anders dan hij in jouw gedachten is.
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

-Succes is a failure, turned inside out-

« Antwoord #4 Gepost op: 21 November 2010, 16:17:02 »

ze lijken me allebei leuk. ;o
QuantumPhysica
Nieuweling

« Antwoord #5 Gepost op: 21 November 2010, 16:25:32 »

ik weet dat het er waarschijnlijk erg anders zou uitkomen, maar dat is juist wat ik er leuk aan vind. Anders zou ik hem net zo goed zelf kunnen spelen...

(Werner Heisenberg)
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #6 Gepost op: 21 November 2010, 16:28:47 »

Als jij hem erg graag wilt soek..?
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

-Succes is a failure, turned inside out-

« Antwoord #7 Gepost op: 21 November 2010, 16:31:20 »

ik? ik heb denk ik genoeg aan mn ene karakter :') Ze klónken alleen leuk.

Ik wil natuurlijk wel die personage zijn als niemand 'm echt wilt, maar hoeft niet per sé hoor. ;D
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #8 Gepost op: 21 November 2010, 16:41:31 »

Hmmm oke. Laat me er even over denken.
QuantumPhysica
Nieuweling

« Antwoord #9 Gepost op: 21 November 2010, 17:30:37 »

pleez pleez pleez?  smile

(Werner Heisenberg)
Pagina's: [1]Print 
« vorige volgende »
Ga naar: 

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte