Nieuws: Psych of Psycho? Je kunt beide spelen in de RPG Cerebrosus!
Solliciteren kan nu hier!

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  RPG
|-+  Algemeen
||-+  Les affaires sérieuses
|||-+  "23 Deep ass questions".
« vorige volgende »
Pagina's: [1]Print
AuteurTopic: "23 Deep ass questions".  (gelezen 2240 keer)
Suki
Algemene moderator
Nieuweling
Geslacht: Vrouw

-Succes is a failure, turned inside out-

« Gepost op: 1 Maart 2014, 16:59:43 »

23 diepe vragen, aldus Tumblr. Het leek me wel leuk om elke dag o.i.d. een vraag met z'n allen te beantwoorden of te bediscussiëren om elkaar wat beter te leren kennen en zodat we iets doen met dit board haha. De vragen:

1. What is more difficult for you, looking into someones eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someones eyes when they are telling you how they feel?
2. Think of the last time you were REALLY angry. WHY were you angry? Do you still feel the same way?
3. You are on a flight from Honolulu to Chicago non-stop. There is a fire in the back of the plane. You have enough time to make ONE phone call. Who do you call? What do you tell them?
4. You are at the doctor’s office and he has just informed you that you have approximately one month to live. Do you tell anyone/everyone you are going to die? What do you do with your remaining days? Would you be afraid?
5. You can have one of the following two things. Which do you choose? Why? Love and Trust.
6. You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late even once more, you are fired. Do you take the time to save the dogs life? Why or Why not?
7. Would you rather be hurt by the one you trust the most or the one you love the most?
8. Your best friend confesses that he/she has feelings for you more than just friendship. He/she is falling in love with you. What do you (or did you) do/say?
9. Think of the last person who you know that died. You have the chance to give them 1 hour of life back, but you have to give up one year of yours. Do you do it? Why or Why not?
10. Are you the kind of friend that you would want to have as a friend?
11. Does love = sex?
12.Your boss tells your coworker that they have to let them go because of work shortage, and they are the newest employee. You have been there much longer. Your coworker has a family to support and no other means of income. Do you go to your boss and offer to leave the company? Why or Why not?
13.When was the last time you told someone HONESTLY how you felt regardless of how difficult it was for you to say? Who was it? What did you have to tell the person?
14. What would be (or what was) harder for you to tell a member of the opposite/same sex, you love them or that you do not love them back?
15. What do you think would be the hardest thing for you to give up? Why would it be hard to lose?
16. Excluding romantic love, when was the last time you told someone you loved them. Who were they to you?
17. If there was one moment and one time in the last month what would you change and why?
18. Would you give a homeless person CPR if they were dying? Why or Why not?
19.You are holding onto your grandmother’s hand and the hand of a newborn that you do not know as they hang over the edge of a cliff. You have to let one go to save the other. Who do you let fall to their death? What was your rationale for making the decision?
20. Are you old fashioned?
21. When was the last time you were nice to someone and did NOT expect anything in return for it?
22.Which would you choose, true love with a guarantee of a broken heart, or never loved at all? Why?
23.If you could do anything or wish anything, what would it be?

---

TS start natuurlijk. Voor dit weekend:

1. What is more difficult for you, looking into someones eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someones eyes when they are telling you how they feel?
Voor mij is het moeilijker om in iemands ogen te kijken als ik vertel hoe ik me voel, dan ga ik automatisch de omgeving bekijken. Maar ik praat sowieso niet makkelijk over mijn eigen gevoelens. Als iemand anders praat dan kijk ik ze juist aan om te laten zien dat ik luister.
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #1 Gepost op: 1 Maart 2014, 17:02:58 »

Citaat
Voor mij is het moeilijker om in iemands ogen te kijken als ik vertel hoe ik me voel, dan ga ik automatisch de omgeving bekijken. Maar ik praat sowieso niet makkelijk over mijn eigen gevoelens. Als iemand anders praat dan kijk ik ze juist aan om te laten zien dat ik luister.
Dit exact. Ik kijk liever weg als ik echt heel close op mezelf kom, tenminste, als het een moeilijk gevoel is. Anders niet. Maar ook om me te concentreren, na te denken of ik het wel goed zeg.  Maar als een ander praat heb ik het in ieder geval nooit dat ik weg moet kijken.
Lissa
Nieuweling

« Antwoord #2 Gepost op: 1 Maart 2014, 17:36:28 »

Ik vind het ook respectloos als ik weg zou kijken als iemand iets heel persoonlijks tegen mij vertelt.
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #3 Gepost op: 1 Maart 2014, 17:39:57 »

Ja, een beetje alsof je verveeld bent.
Cynthia
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #4 Gepost op: 1 Maart 2014, 18:24:00 »

Ik sluit me aan bij alles wat hier gezegd is!
Over je eigen gevoelens praten vind ik wat lastiger dan naar die van een ander luisteren. En ik kijk ook om me heen als ikzelf over mijn gevoelens praat.
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #5 Gepost op: 5 Maart 2014, 16:32:41 »

Hoog tijd voor de volgende vraag!
2. Think of the last time you were REALLY angry. WHY were you angry? Do you still feel the same way?
Ik denk op mijn ouders. Daar ben ik niet meer boos om. Het ging me meer om de situatie en ik was sowieso al geïrriteerd, gestrest en verdrietig. Mijn vader had één van zijn buien waarin hij heel nukkig en chagrijnig is, maar niet toegeeft dat hij hoofdpijn heeft/moe is. Hij wordt dan extreem stil en teruggetrokken. Hij heeft heel vaak van deze buien sinds zijn laatste CVA en het ging me meer om de oneerlijkheid en verdrietigheid van de situatie. Mijn moeder wordt dan chagrijnig van mijn vader en reageert dat dan op mij af.
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #6 Gepost op: 7 Maart 2014, 11:46:49 »

Zo, ik moest even denken, maar nu heb ik hem. Toen mijn ex-vriend, waar ik nog wel om geef, maar niet op die manier, heel zielig op facebook statussen ging plaatsen met een onderliggende boodschap naar mij van: kijk eens hoe veel pijn en zieligheid ik heb, omdat jij bent weggegaan? En voor anderen was het niet begrijpelijk, dus ze moesten wel bedoeld zijn dat ik het zou lezen. En ik hoef niet de hele tijd geconfronteerd te worden met dat hij pijn heeft. Ik geef nog om hem, maar ik kan niet in een relatie zitten, waar ik niet voor wil gaan. Dan stop je er mee. En dat is voor mij ook kut, probeer ik er het beste van te maken, gaat hij op facking facebook zijn zegje doen. Dat maakte me echt kwaad op hem.

(Ik heb het niet over mijn vriend nu hoor, dat is nog dikke prima. Het was mijn vorige vriend)
Lissa
Nieuweling

« Antwoord #7 Gepost op: 10 Maart 2014, 20:55:24 »

Toen ik écht boos was, was wanneer mijn oom ontkende dat hij mij heeft betast. Uiteindelijk heb ik via een rechtszaak wel gewonnen, maar zo boos ben ik nog nooit geweest.
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Maart 2014, 17:25:04 »

):

Again, hoog tijd voor de nieuwe vraag.. Sorry voor mijn afwezigheid, het ging eventjes een stuk minder met me.

3. You are on a flight from Honolulu to Chicago non-stop. There is a fire in the back of the plane. You have enough time to make ONE phone call. Who do you call? What do you tell them?
Ik denk dat ik mijn moeder zou bellen. Zij kwam als eerst in me op. Mijn moeder is er altijd voor me geweest, hoe slecht of goed het ook met me ging. Hoeveel ik mezelf ook afsluit van de rest van de wereld. En ook al begrijpt ze mijn angsten en depressie niet, ze doet altijd haar best om me te helpen. Ik zou haar opbellen zodat ik haar nog één keer kan zeggen dat ik van haar houd.
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #9 Gepost op: 13 Maart 2014, 12:30:33 »

Wow, ik zou het niet weten. Ik denk ook mijn moeder of mijn vader. Toch twijfel ik ook over mijn broer. Wij waren altijd twee handen op een buik. Mijn vriend valt toch meteen af, gek is dat. Ik ben echt suuuupergek op hem, maar in zo'n situatie ga je denk ik  toch al gauw af op de meest vertrouwde en veilige optie.
Cynthia
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #10 Gepost op: 31 Maart 2014, 09:17:46 »

Hmm, eigenlijk zou ik het niet weten. Ik denk mijn moeder of mijn nichtje. Ik zou mijn moeder willen bedanken voor alles wat ze voor me gedaan heeft.
Ik zit nu alweer bijna drie jaar bij mijn nichtje in de klas en ik ben heel erg blij met haar. Ik kan haar alles vertellen en het is altijd zo gezellig en leuk met haar. Ik zou haar denk ik bedanken voor alle leuke dingen die we hebben meegemaakt en voor dat ze er altijd voor me is.
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #11 Gepost op: 12 April 2014, 21:11:38 »

4. You are at the doctor’s office and he has just informed you that you have approximately one month to live. Do you tell anyone/everyone you are going to die? What do you do with your remaining days? Would you be afraid?

Sowieso wel aan al mijn vrienden e.d. Ik zou veel tijd doorbrengen met mijn vriend en vrienden en familie. Ik denk niet dat ik bang zou zijn, ik ben niet bang voor de dood. Ik zou wel verdrietig zijn, je wilt nog zoveel in je leven en de dood brengt natuurlijk wel veel verdriet met zich mee. Het is vreselijk. Maar bang voor de dood zelf ben ik niet.
Pagina's: [1]Print 
« vorige volgende »
Ga naar: 

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte