Nieuws: Psych of Psycho? Je kunt beide spelen in de RPG Cerebrosus!
Solliciteren kan nu hier!

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  RPG
|-+  Role Playing Games
||-+  RPG's
|||-+  American High School. [RPG]
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5Print
AuteurTopic: American High School. [RPG]  (gelezen 16082 keer)
Nanzzy-chan
Nieuweling

Geslacht: Vrouw

INSANITY ALL AROUUUND~!

« Antwoord #30 Gepost op: 11 November 2010, 21:45:04 »

Terwijl ik druk met Dasha aan het kletsen was, hield ik ondertussen de deuropening in de gaten. Die blauwharige creep leek tot zover niet veel succes te hebben met meisjes. Net goed. Uiteindelijk begon ook de hippie, what's-her-face, achja, Aibu natuurlijk, zich in te richten. Toen kwam Jair onze kamer binnen met een bord sandwiches. Wat een schatje was het toch. Ik zag dat hij probeerde om contact te maken met de nieuwe, maar die reageerde alsof hij een of ander vies beest was. Nou ja zeg, wat een manier om te reageren. Die was zeker helemaal game-verslaafd.

Nou ja, dan moest ik die arme jongen natuurlijk maar even gaan troosten. Het was zo makkelijk om mensen afhankelijk van je te maken. Zelfs types als hij; ik had hem al volledig onder de duim. Dat bleek wel uit het feit dat hij tot nu toe vooral met mij had rondgehangen. En Dasha hield zich inmiddels ook meer met mij bezig dan met de rest. Zie je wel; dit schooljaar zou een makkie worden. Zeker wanneer ik in het cheerleadersteam zou komen. Zo maar eens kijken wanneer de audities zijn. Vanzelfsprekend zou ik binnen de kortste keren de teamleider worden. Ik was nou eenmaal de beste.
----------------------------------------------------------------------------------

Dang, die Aibu was écht verlegen. Maar misschien zou Ananda wel tot haar kunnen doordringen. Ik nam me voor om weer eens met Ananda rond te gaan hangen. Wij zouden van dit jaar tenminste nog iets interessants kunnen maken. En op die manier zou ik dan ook in contact kunnen komen met Aibu. Áls het Ananda zou lukken, of course. Hmmm, en ik had toch echt gedacht dat Aibu Japans was. Haar naam dan toch, in ieder geval. Ach ja.

Ik stond net te denken dat het helemaal niets voor mij was om zo na te denken, toen er iemand tegen me opbotste. Hé, het nieuwe meissie. Die maakte er duidelijk nu al een gewoonte van om tegen mensen op te botsen en vervolgens halfslachtig zich te verontschuldigen. "ちょっと待て(chotto mate)*, waar denk jij heen te gaan, meissie? Jou moest ik net effe hebben. 俺は(ore wa)* Rowdy. En jij bent Lilianna, neem ik aan. Weet je dat het niet zo netjes is om tegen iemand aan te botsen en dan zo door te lopen, terwijl je nog niet eens kennis gemaakt hebt? Maar goed, ik ben niet je お母さん(okā-san)* of je お父さん(otō-san)*, dus ik zal er verder geen drama over schoppen. Wat speel je? Misschien kunnen we es een keer multiplayer doen," knipoogde ik. Ze was een beetje air-headed misschien, maar ze leek me aardig. En ze dook tenminste niet onder tafel als een jongen ook maar in haar buurt kwam. Wat een gestoord stelletje mensen hier. Volkomen gestoord.

*wacht eens even
*ik ben
*moeder
*vader

I like living in darkness, cause when it's dark, we're all the same~

http://nanzzyrulezz.deviantart.com/
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

-Succes is a failure, turned inside out-

« Antwoord #31 Gepost op: 12 November 2010, 10:45:11 »

Zuchtend liep ik Candy's kant op. "Hee schatje. Waardeer jij me wel?" zei ik tegen haar en ging bij haar op bed liggen. "Arnold dingetje he en  die nieuwe. Ze hebben wel wat van elkaar weg. Vindt je niet?" Ik keek haar aan met een iet wat gemene glimlach. "Jij bent vast goed in eh. koppelen." zei ik. Of eerder manipuleren "Als ik me nou op die arnold richt... En jij je op die nieuwe.. Kan wel wat moois uit komen toch?" vroeg ik onschuldig. Ben ik ook van hem af én ook deels van Candy. Die zal druk zijn. Die chickies hier wáren wel lekker

"Roze bed hmm.?" zei ik en ik keek haar op mijn best kwijlende manier aan. Ondertussen frutselde ik met haar blousje.

Opeens kreeg ik een soort van preek van die blauwharige jongen. Het enige wat ik snapte was moeder en vader. Hoorde ik wel vaker, maar de rest vloog aan me voorbij. Ik wierp ondertussen steeds mijn blik op mn spel. "Uh ik eh speel WoW. Zeg maar het meest. En mn nintendo ds enzo natuurlijk. Eh." ik viel stil. "Je beseft toch wel dat niemand je echt begrijpt... Behalve moeder en vader natuurlijk. Eh. Ja." ratelde ik verder. "Ik ga weer..." mompelde ik en liep weer net zo hard verder. "Oh. Lilianna ben ik. Heet ik bedoel ik." zei ik nog halfslachtig erachter aan en speelde verder.
« Laatste verandering: 13 November 2010, 16:05:24 door Suki » Gelogd
.eiffuoC
Nieuweling

« Antwoord #32 Gepost op: 13 November 2010, 18:02:18 »

Vanuit mijn ooghoeken keek ik weer op mijn kat-achtige manier naar Jair en Candace. Daarna lach ik. Ze kunnen ook geen seconde van elkaar afblijven. Ben benieuwd wat dat nog wordt. Voordat ik nogmaar de kans had om vooruit te lopen zag ik onze mentor de meisjeskamer binnenlopen, samen met de rest van het gepeupel waarmee ik in de klas zit. Ah, gezellig, een aankondiging.
''Goeieavond, mijn allerliefste mentorklasje'' zei hij terwijl hij daarna hard moet lachen om zijn eigen grap. Ik rol met mijn ogen. Hilarisch. ''Ik wou nog voordat het ochtend was jullie roosters uitdelen zodat jullie morgen goed voorbereid kunnen beginnen. Jullie boeken en andere benodigdheden krijgen jullie morgen bij elke les.'' Hij deelde aan iedere student een papiertje uit. ''Bewaar het papiertje goed de eerste weken, de roosters moeten nog online worden gezet, dus als je het kwijt ben heb je pech'' Zei hij met een dreigende toon, die niet lang stand hield, want daarna bulderde hij weer van het lachen. ''Voor vragen, kom morgen asjeblieft naar de lerarenkamer. Succes morgen en slaap lekker!'' Zei hij en liep weg. Meteen toen hij de deur dichtgooide keek ik op het lesrooster. Samen met mijn klas had ik morgen de eerste 2 uur gym, waar ik absoluut niet bij mee ben, aangezien ik een heleboel lidtekens, wonden en blauwe plekken op mijn lichaam heb die niet iedereen hoeft te zien. Ik kleed me wel om in de wc, hopelijk.

Nanzzy-chan
Nieuweling

INSANITY ALL AROUUUND~!

« Antwoord #33 Gepost op: 16 November 2010, 22:16:32 »

Ook al was het overduidelijk wat Jairs bedoelingen waren, zijn voorstel was goed. Vooral natuurlijk omdat ik er zelf eerder ook al aan gedacht had. Maar hij moest niet denken dat hij zomaar alles kon maken. Ik wist wel wat hij wilde; hij was precies zoals alle andere jongens. Laat het maar aan mij over om hem nog een tijdje geïnteresseerd te houden. Als ik eenmaal iemand in mijn greep heb, zal ik hem niet zo makkelijk laten gaan. Ik pakte Jairs hand, die al druk bezig was met de knopen van mijn blouse, en legde hem tegen mijn gezicht aan. Toen kwam die Dinges ineens de kamer binnenstormen, en begon een preek te houden over het rooster. Geez, die man vond zichzelf zóóó grappig. Ik lachte vriendelijk naar hem, me er niets van aantrekkend dat Jair wel érg overduidelijk op mijn bed lag.

Gelukkig ging Dinges weer even snel weg als hij gekomen was. Ik bekeek mijn rooster; de eerste 2 uur gym. Dat was mooi; een perfecte kans om mijn beste kant te laten zien. Ik was benieuwd naar de uniformen hier. Hopelijk waren ze beter dan die op mijn vorige school, dat waren van die nonnengewaden... Ik lachte naar Jair. "Hmmm, gym morgen. Daar ben jij zeker wel goed in, hè? Over je voorstel van net, lijkt me een goed idee. Probeer jij dan met je roomie te socializen. Oh, en hou die blauwe ook een beetje in de gaten. Hij moet zo snel mogelijk leren wie hier de baas is." Jair hoefde niet te weten dat Arnold de afgelopen paar jaar voortdurend achter mij aan gelopen had. Laat hem maar gewoon proberen, dat zou hem weer wat langer bezig, en dus afhankelijk van mij houden. En misschien kon hij dan ook gelijk een beetje common sense erin rammen bij die blauwe engerd. Tenslotte, de koningin van de school was ik. En niemand zou mijn plaats proberen in te pikken zonder daar flink voor te moeten betalen.

Suki
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #34 Gepost op: 20 November 2010, 13:25:30 »

Ik zuchtte. Die mentor was niet goed bij zijn hoofd. Duidelijk... Candy hield het allemaal flirtend af. Ik wist wel waar ze mee bezig was. Zo'n typetjes als haar kende ik maar al te goed, ze is mijn type. "Blauwtje trek ik me niets van aan." ik knipoogde naar haar. "Dreigen kan ie, maar vechten heb ik vaker gedaan." zei ik arrogant en sprong op. Ik zoende Candy verleidelijk, duidelijk merkend dat zij ook veel geoefend had, en liep daarna weg. "Welterusten." riep ik tegen niemand in het bijzonder, knipoogde nog naar een kat-achtig meisje die ik niet eens kende en ging naar buiten.

"Hi, are you new here?" kreeg ik al snel te horen van een paar enorm lekkere chickies. Ik lachde mijn scheve verleidelijke lach en leunde tegen de muur. "Yeah.. Wanna give me a little tour?" vroeg ik en ze accepteerden giechelend. Twee jaar jonger misschien schatte ik. Die bruine was het minst uitbundige van de drie en ik zette mijn zinnen op haar. We begonnen te praten en ik deed mijn trucjes. Met een glimlach nam ik haar mee naar de slaapkamer. Een uurtje later was ze weer weg. Ik glimlachde terwijl ik in mn nieuwe bed lag. Dit kon nog eens leuk worden...
QuantumPhysica
Nieuweling

everything is uncertain...

« Antwoord #35 Gepost op: 23 November 2010, 11:08:30 »

'Wat heb ik een hekel aan mijn ouders.' dacht Mitsuko toen ze haar blauwe rolkoffer de trappen optrok. Ze schrok onmiddelijk van die gedachte en nam hem terug. 'oké, geen hekel dan. Maar waarom wilden ze per se dat ik een later vlucht nam?' Ze wist het eigenlijk wel. Haar ouders hadden een belangrijk diner gehad met de andere hoogkaderleden van de firma, en het stond slecht als je dochter dan haar koffers aan het pakken was. Bij hun was alles altijd een kwestie van indruk maken en "appearance". Ze streek over haar korte groene jurk. Nog zo'n streek van haar ouders. Het was een Alexander McQueen, en het zou goed kunnen dat het eigenlijk een avondjurk was, maar haar moeder had hem gekocht voor haar eerste dag en ze had hem alleen aangedaan om haar een plezier te doen. Gelukkig vond ze hem zelf ook mooi.
Te laat komen op je eerste dag maakte altijd een vreselijk slechte indruk. Ze hoopte maar dat de andere studenten haar er niet op zouden aankijken zoals haar ouders. Ondertussen was ze boven geraakt, had ze de weg gevraagd aan het onthaal, en stond ze voor de deur van een kamer. Ze las de namen op de deur. 'Hier moet ik dus zijn.' zei ze tegen niemand in het bijzonder. 'Let's go for it, Mitsuko!' dcht ze, toen ze de deur opendeed.
« Laatste verandering: 7 December 2010, 19:00:25 door QuantumPhysica » Gelogd

What we observe is not nature itself, but nature exposed to our method of questioning.
(Werner Heisenberg)
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #36 Gepost op: 23 November 2010, 18:27:32 »

Ik keek op toen er een meisje binnenkwam. Meteen trok ik de dopjes uit mijn oren en keek misprijzend naar het bed dat door twee leraren naar binnen getild werd, pal naast mijn bed.
Leuk, een buurmeisje. Ik schudde mijn hoofd. Ik sliep liever rustig alleen, zonder bemoeienissen o.i.d.
Toch zette ik een lieve glimlach op, het meisje kon er immers niets aan doen. "Hee. Ik ben Aibu Sana. Wie ben jij? Je staat niet op de klassenlijst.. Ben je hier geplaatst, ofwat?" Ik trok een wenkbrauw op. "Kom je hier liggen? Oh." Ik glimlachte weer. "Sorry als ik kortaf overkom, ik had liever op mezelf geslapen, trek het je niet persoonlijk aan."
Ik stopte één oortje terug om half te luisteren wat het meisje te antwoorden had, terwijl ik nog steeds in kleermakerszit tegen de muur leunde.
Nanzzy-chan
Nieuweling

INSANITY ALL AROUUUND~!

« Antwoord #37 Gepost op: 24 November 2010, 16:18:42 »

Vanuit mijn plekje op mijn bed, merkte ik hoe er ineens drukte ontstond bij de meidenkamer. Ik sprong van mijn bed af en liep de gang op. Er werd een nieuw bed bijgezet... Een nieuw meissie dus. Het was wel oneerlijk verdeeld, zeg. Toen viel mijn oog op de namenlijst op de deur. Ze hadden er iemand bijgezet. Mitsuko... Watanabe Mitsuko. Een Japanse! Zodra de leraren weer verdwenen waren, stak ik mijn hoofd om de hoek van de deur. "Hey, meiden, 私を気にしない(watashi o ki ni shinai)*, ik zag dat er een nieuwe is gekomen, dus ik kwam effe kennis maken," grijnsde ik. "ようこそ(yōkoso)*, jij moet Mitsuko zijn. 日本語 でしょ(nihongo deshou)? Ik hoop dat we 友達(tomodachi)* kunnen zijn. Tenzij je natuurlijk gelijk mijn 彼女(kanojo)* wilt worden, daar heb ik geen problemen mee met zo'n beauty als jij," knipoogde ik. Toen zwaaide ik naar blond-maar-dom, die druk met de Oost-Europese brunette aan het kletsen was, en riep: "Sorry, schat, maar de date gaat niet door. Zeg maar niets, ik vind het net zo erg als jij. Maar face it, het was nooit wat geworden tussen ons. Het is beter als je me gewoon probeert te vergeten." Ook haar schonk ik nog een vette knipoog, ik zwaaide even vrolijk naar Ananda en Aibu, keek hoofdschuddend naar Lilianna, die alweer helemaal verdiept was in een game, en liep vervolgens weer terug naar mijn eigen kamer. En nu hopen dat die Jair niet nóg een meisje mee had genomen, dan zou ik hem echt de kamer uitgooien. Etter.

*let maar niet op mij
*welkom
*japans, toch?
*vrienden
*vriendin (girlfriend)

Suki
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #38 Gepost op: 25 November 2010, 15:42:43 »

Vaag merkte ik dat er een nieuw meisje binnen kwam. Ik was aan de verliezende hand. NEE. "FUCK. EIKEL. FUCK. ROT OP. LOSER." schreeuwde ik tegen mijn tegenspeler. "PAK AAN. KANSLOZE LUL." schreeuwde ik fanatiek toen ik hem in het nauw dreef. "WAT?confused" schrok ik en zag dat ik had verloren.

"WHAT...... NEE. FACK. KANSLOOS SPEL. HAAT." schreeuwde ik minstens 3x harder en smeet mn spelcomputer hardhandig in de la. "shitshitshitshitshit." mompelde ik aan één stuk door en liep richting de uitgang van de slaapkamer.
QuantumPhysica
Nieuweling

« Antwoord #39 Gepost op: 25 November 2010, 19:29:00 »

Mitsuko kwam binnen en keek de kamer rond. De meeste bedden waren al bezet. Ze probeerde de mensen te analyseren zoals ze de aandelen analyseerde. Op het roze bed lag een knap blond meisje met mooie roze kleren. Niet erg mijn smaak, maar kom, smaken verschillen. Ietsje verder een ander meisje. Ook knap, maar op een heel andere manier dan de blonde. een beetje kat-achtig.
Ze liep naar het vrije bed. Het aziatische meisje op het bed ernaast sprak haar aan.
Ze stelt zich voor, en zei er meteen bij dat ze eigenlijk niet van me gediend was... aardig zeg! Ach wat, ze zal wel jetlag hebben of zoiets. Ze ziet er best leuk uit.
'Ik ben Mitsuko Watanabe. Ik had een late vlucht, daarom ben ik later... en ik trek me nooit iets persoonlijk aan, ik heb een olifantenvel! Mijn moeder zegt altijd dat ik een olifant in een porceleinkast ben. Je ziet er leuk uit, trouwens. Mooie ketting.'
Toen kwam er plotseling een blauw hoofd vanachter de deur tevoorschijn. Een knappe, ouder uitziende jongen stelde zich in een soort mengelmoesje van engels en japans aan haar voor. Eindelijk, iemand die ene beetje vrolijk was. En onbeleefd, nog zoiets geweldig! die ga ik straks even een bezoekje brengen...
Ondertussen begon een ander meisje vreselijk te vloeken tegen een spelconsole.
"FUCK. EIKEL. FUCK. ROT OP. LOSER."
'Geweldig! Wat is Amerika toch een geweldig land! The Land of the Free! Hier zal niemand zich aan mij storen! Tijd voor een beetje socializing. Op naar de jongenskamer...' Dacht Mitsuko. Ze stond op, streek haar jurk goed en verliet de kamer. aan de jongenskamer stak ze op vergelijkbare manier haar hoofd om de deur.
'Ik ben inderdaad Mitsuko... Fijn je te ontmoeten! Ik wil graag 友達(tomodachi)* zijn, voor de rest zal je nog even moeten wachten, 不運にも (zan'nen'nagara)* Je zou me op zijn minst je naam moeten geven. By the way, je haar is echt wel  驚くばかり (subarashii)*!'
Toen ging liep ze terug naar de meisjeskamer. Daar opende ze haar rolkoffer. Deze kamer kon wel een beetje restyling gebruiken... In plaats van de mooie Indische voile die ze had meegenomen om op haar bed te leggen zag Mitsuko echter iets anders: the Wall Street Journal van die dag, gekocht op de luchthaven en in haar koffer gepropt toen niemand haar zag. Snel propte ze het bezwarend materiaal onder haar kussen. Oh please, laat niemand dat gezien hebben! Daaronder lag de voile, die ze nonchalant over haar bed uitspreide. Nee, jullie hebben niets gezien, er is echt niets aan de hand... mompelde ze in zichzelf.

* (1) = vrienden
* (2) = helaas
* (3) = awesome/geweldig
« Laatste verandering: 30 November 2010, 02:37:28 door QuantumPhysica » Gelogd

What we observe is not nature itself, but nature exposed to our method of questioning.
(Werner Heisenberg)
Novum Nomen
Nieuweling

Geslacht: Man

WAZAAAAH O:

« Antwoord #40 Gepost op: 26 November 2010, 21:44:39 »

Terwijl de mentor wegliep at ik het laatste stukje van de sandwich die ik van Jair gekregen had op.
Hij had ons ons lesrooster gegeven. Morgen zouden we met zijn allen de eerste twee uur gym hebben.
Balen, daar was ik helemaal niet goed in.
Schouderophalend liep ik terug naar de jongenskamer en nam weer plaats achter mijn laptop. Ik zette waar ik mee bezig was aan de kant en nam met mijn webcam een foto van mijn rooster, die ik vervolgens als bureaubladachtergrond instelde. Zo zou ik hem ten minste niet kwijt raken.
Ik hernam mijn doel om het schoolnetwerk te optimaliseren voor Sun Java en opende Final Transfer 1.01*.

"WHAT...... NEE. FACK. KANSLOOS SPEL. HAAT," hoorde ik plotseling uit de meisjeskamer komen. Ongetwijfeld was dit Lilianna geweest. Ik maakte een BlueTooth-verbinding met haar laptop en verzond een tekstbestandje waarin stond:
'Wat speelde je? smile
-Arnold'
Op msn en dat soort dingen had ik er meestal geen moeite mee om te communiceren, ik vond het gewoon moeilijk om rechtstreeks met mensen te praten.

*Software om de systeemconfiguraties van gesloten netwerken aan te passen. (oftewel, hacken tongue)
« Laatste verandering: 26 November 2010, 21:50:28 door Novum Nomen » Gelogd

Always, I wanna beee with you, and make belieeve with you, and live in harmony harmony OOOH LOOVVEE \(^o^)/
Suki
Algemene moderator
Nieuweling

« Antwoord #41 Gepost op: 27 November 2010, 10:07:44 »

Zuchtend liep ik weer terug naar de meisjesslaapkamer. Nu met een blikje pepsi in mijn handen. Wat een fucking rot spel. Misschien moest ik het maar houden bij dieren verzorgen op de Nintendo. Geen snars aan, maar je kon niet verliezen door zoiets kansloos. En schreeuwen tegen je DS terwijl je tegen de computer speelt. Midden in een gezamenlijke kamer. Ik zuchtte weer eens en trok mijn blikje open.

Nog steeds chagerijnig trok ik mijn laptop open en zag tot mijn verrassing een tekstbestandje openstaan:
Wat speelde je? smile
-Arnold

Verbaasd staarde ik er naar. Hij leek zo wel aardig. Snel tikte ik wat terug en verzond dat.
Spel op mn nintendo DS. Kansloos, serieus. Wat vindt jij tot nu toe van deze school / klas?
-Lilianna
.eiffuoC
Nieuweling

« Antwoord #42 Gepost op: 27 November 2010, 11:26:14 »

Alhoewel het redelijk laat was nu, waren alle medeleerlingen nog steeds op. En wat nog een veel grotere verbazing was is dat er nog een meisje bijkwam. Op dit tijdstip nog?! Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog. Ik kon het niet laten om langs haar heen te lopen en hoi te zeggen, nieuwsgierig hoe ze zou reageren. Daarna liep ik de meidenkamer buiten. Ik wilde de school nog even bekennen en ik wilde vooral weten of hier nog meer mensen van mijn soort zijn. Niet zodat ik zaken me ze kan doen, maar om ze juist te ontwijken. Waarom? Ik had namelijk voorlopig geen zin om in een hokje geplaatst te worden, alhoewel je het wel kan zien aan mijn kleren en spullen. Maar goed, niets aan te doen.
Eenmaal in het hartje van school zag ik tot nog heel veel Amerikanen. Slapen ze nooit of wat? Het is bijna 12 uur! Het was er druk, maar ik viel wel meteen op. Ze waren stil voor een tijdje, want seconden leken te duren. Ik lachte naar hen op mijn brutale-katachtige-manier. Daarna liep ik door. Hier had ik geen zin in. Als ze echt iets van me wilden weten vroegen ze maar iets, niet als schapen blijven kijken. Iets sneller dan daarnet liep ik terug naar de meisjeskamer, die al een stuk leger is en daarnet. Eigenlijk is de regel hier op de campus dat om half 11 geen elektronica/muziek of andere dingen die herrie maakten niet meer aan mochten staan (op mobieltjes na), maar blijkbaar zijn ze er vandaag erg soepel in. Ik zuchtte. Snel pakte ik mijn kleding en liep ik naar een van de vier douches hier in de badkamer van de meisjeskamer. Ik was moe en wilde snel naar bed.
« Laatste verandering: 27 November 2010, 15:36:28 door .eiffuoC » Gelogd

Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling

« Antwoord #43 Gepost op: 29 November 2010, 14:01:21 »

Ik keek toe hoe Mitsuko zich installeerde en vluchtig tussen haar spullen rommelde. 'Ik ben Mitsuko Watanabe. Ik had een late vlucht, daarom ben ik later... en ik trek me nooit iets persoonlijk aan, ik heb een olifantenvel! Mijn moeder zegt altijd dat ik een olifant in een porceleinkast ben. Je ziet er leuk uit, trouwens. Mooie ketting.' Had ze gezegd voor ze naar de jongenskamer gelopen was, aangezien die Rowdy een hele preek naar binnen gegooid had. Ik wist nog steeds niet wat ik van hem moest denken. Echt stom vond ik hem niet, maar wel moeilijk. Moeilijk ja, sowieso waren alle mannen moeilijk. Ik dacht traag na terwijl mijn blik weer naar Mitsuko ging. "Ehm, dankjewel trouwens nog." reageerde ik natuurlijk veel te laat. Dat meisje zou vast niet eens meer weten waar ik het over had. Het was wel leuk nog een aziatische te zien. Naast Rowdy natuurlijk. Ik zag hoe Mitsuko een stuk krant of blad wegwerkte. Het lag er al, maar het viel me pas op toen Mitsuko het leek te verstoppen. Hierdoor had ik niet genoeg tijd om te zien wat het was. Ik vroeg me af of er misschien een bezwarend artikel in zou staan. Of misschien was het voor haar wel heel vreemd om de krant te lezen, en wilde ze dit niet laten merken. Dat leek onlogisch en dat was het ook. Ik besloot er niet verder over na te denken. Ik ging alweer bijna op in mijn muziek toen Dasha langs liep met haar spulletjes. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Net als toen ze die opmerking over die tas maakte, die super dure tas. Ik keek naar mijn dekbed overtrek. Ik voelde me bijna even effen. Een vreemde klas was dit zeker..
Geirriteerd keek ik op toen iemand opeens keihard begon te zingen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"It's sudden like an earthquake, it's to much drama for me, mama!" Krijste ik ritmisch terwijl ik op mijn bed begon te springen. Wauw, dit had ik lang niet meer gedaan. Met mijn koptelefoon op 10 stopte ik nog wat Jelly Belly Beans in mijn mond. "It's rumbling, crumbling, all the way down.. It's tumbling, fumbling, You love that sound! CAN YOU TURN UP THE BASS? Sorry gurl I can't hear in this place.. I HAVE A REQUEST THAT I'D LIKE TO MAKE! Well, what you wanna hear gurl? Shake like an Earthquake?" riep ik nogmaals. Ik gooide bij de laatste zin mijn snoep hoog je lucht in zodat het ritmisch op mijn hoofd kletterde. Wauw, dit was pas leven. Ik kon ook niet wachten op de volgende demonstratie. Misschien kon ik mijn nieuwe, o zo leuke klas wel meeslepen! Ze waren vast rete-enthousiast.
"Drop that 8o8! The wall's begin to shake.. It's to much for the club to take.. It's shakin' like an Earthquake. Devastation from the sounds I'm makin'.. And there's no escaping from the bass. It's shakin' like an Earthquake!"
Ik haalde even diep adem en wenkte naar de rest mee te springen op de bedden. Nu keken ze me immers alleen maar glazig aan.
"10.0 on the richter scale.. It's shakin' like an Earthquake! Move ur tail. Bout that time my people all were quakin' another 10.0 was in the makin'.."
QuantumPhysica
Nieuweling

« Antwoord #44 Gepost op: 29 November 2010, 17:55:15 »

Bijna iedereen was nog wakker, en een meisje met een opvallend kapsel zong ontzettend luid en met haar mond vol snoep. Iets over aardbevingen. Ze gooide ook snoep in het rond.Thuis zou niemand zoiets moeten wagen, tenzij hij op straat wilde worden gezet... Ik keek een beetje in de kamer rond. Mijn hoekje was toch maar gezellig... Wat van die plakspiegeltjes op de muur, mijn geweldige lampjeskoord,... Nooit gedacht dat je op een kostschool zo vrij was in wat je met je kamer deed...
ik haalde mijn laptop tevoorschijn. Even checken of er iets te horen was van het thuisfront... Ik klikte mijn mailbox open. Natuurlijk niet. Dan maar even kijken naar de stand van de Nasdaq. Aibu had er precies niet veel mee op, maar... die muziek was echt wel gaaf! Zelfs de beurskoers kon mijn aandacht niet vasthouden met zo'n achtergrondgeluid... als snel was ik op de muziek aan het meebewegen. Ik besloot mijn kans te wagen.
'Hey! Wat voor muziek is dat? Dit is echt 驚くばかり (subarashii)*!'
Ik klapte mijn pc dicht en ging gewoon mee op haar bed ging springen, ritmisch meebewegend met de muziek. Kijk eens, パパ (papa)*? Ik heb pret en je kan er lekker niks aan doen!

*(1) = awesome, geweldig
*(2) = vader, papa
« Laatste verandering: 30 November 2010, 02:37:44 door QuantumPhysica » Gelogd

(Werner Heisenberg)
Pagina's: 1 2 [3] 4 5Print 
« vorige volgende »
Ga naar: 

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte