Nieuws: Psych of Psycho? Je kunt beide spelen in de RPG Cerebrosus!
Solliciteren kan nu hier!
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  RPG
|-+  Role Playing Games
||-+  RPG's
|||-+  American High School. [RPG]
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]Print
AuteurTopic: American High School. [RPG]  (gelezen 38707 keer)
Nanzzy-chan
Nieuweling

Geslacht: Vrouw
Berichten: 40


INSANITY ALL AROUUUND~!


WWW
« Antwoord #60 Gepost op: 17 Januari 2011, 22:00:06 »


Ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten toen Ananda begon te ratelen over allerlei verschillende soorten vergif. Bijna vroeg ik me af waar ze dat allemaal vandaan haalde; toen besefte ik me dat het Ananda was. Met haar kon je bijna alles verwachten. Ik keek op toen Mitsuko ineens de kamer binnenkwam. "お帰り, Mitsu-ちゃん (o kaeri, Mitsu-chan)*! Je ziet er weer 格好いい(kakkōī)* uit! En dat Hello Kitty shirt dat je droeg eerder is echt かわいい(kawaii)*!" Het was altijd leuk om met Mitsuko te praten, ten eerste omdat dat in mijn moedertaal kon, en ten tweede omdat het altijd voelde alsof ik constant in Caps Lock praatte op zo'n moment. Ik wilde net gaan uitleggen waarom ik hier was, toen ook Aibu binnenkwam, op haar eigen stille manier. Ondanks mezelf kon ik het niet laten om te grijnzen toen ik haar gebaar zag. Toen trok ik m'n gezicht weer snel in de plooi, en glimlachte even vriendelijk naar haar. Ik was hier nu niet zomaar; ik was hier op een missie. Hoe jammer het ook was, ik had nu geen tijd om te proberen Aibu uit haar schulp te trekken.

Ik richtte me weer naar Ananda, en liet haar de fles laxeermiddel zien die ik had meegesmokkeld. "Dit zal vast ook wel werken, denk je niet?" Ik opende de koelkast, en keek wat rond. "Dit is toch die gezuiverde bubbel-troep die Candy altijd drinkt? Ik raad jullie aan om er vanaf te blijven de komende tijd, ik zie sowieso geen reden waarom iemand die smakeloze rotzooi zou drinken," grijnsde ik. Ik dacht even na wat ik met de lege fles laxeermiddel moest doen, en liep toen weer terug naar de jongenskamer. Snel legde ik de fles onder het bed van Jair, weggestopt achter wat troep die er al of nog lag. Arme Jair. Daarna liep ik weer terug naar de meidenkamer om wat snoep bij Ananda weg te grissen, en besloot toen dat ik er net zo goed kon blijven. Ik had toch niets beters te doen, en hier was het tenminste gezellig.

*welkom terug, Mitsu-chan (chan is een achtervoegsel voor jonge kinderen, vooral meisjes, en andere schattige dingen)
*cool
*schattig
Gelogd

I like living in darkness, cause when it's dark, we're all the same~

http://nanzzyrulezz.deviantart.com/
Suki
Algemene moderator
Nieuweling
*****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 48


-Succes is a failure, turned inside out-


« Antwoord #61 Gepost op: 31 Januari 2011, 15:34:42 »



Zuchtend lag ik op mn bed. Met een vreemde fles in me hand. Iemand, Candy, probeerde me te pakken krijgen. Of iemand probeerde wat te saboteren. Het deed me eigenlijk geen fuck of ze me wat had geflikt of als iemand me van school probeerde te krijgen or whatsoever. Ik werd doodmoe van mn eigen karakter. Dat ik dit soort dingen deed op míjn leeftijd. Nu deed mn oude man dit soort dingen ook, maar wílde ik zoals hem worden? No way.

Moeizaam stond ik op en liep de huiskamer binnen. De deur van de meidenkamer stond open. Waar ik een heel stel mensen zag. Inclusief die blauwe dude. Die keek me net iets te vrolijk. Gevoelloos smeet ik de fles voor z'n voeten. "Grappig man." mompelde ik moe en liep weer weg. Wtf deed ik hier ook alweer?



Zwijgend volgde ik de gesprekken. Iedereen hier was eigenlijk anders. Ik mocht ze eigenlijk wel, ze waren aardiger dan die losers op WoW.. Alhoewel het vergifpraat en laxeermiddel meestal niet als aardig werd gezien. Ik wist niet zo goed waar ik het over moest hebben en pakte nog maar eens een snoepje.

Die blauwe jongen bleef hier rondhangen. Eerlijk gezegd wist ik van maar een paar de naam. "Hoi iedereen! Lilliana! Lang niet gezien!" riep een meisje. "Eh. hoii." groette ik terug. Ik voelde me echt een nerd qua sociale gedoe... Wat hadden we eigenlijk zo?
Gelogd
QuantumPhysica
Nieuweling

Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


everything is uncertain...


WWW
« Antwoord #62 Gepost op: 5 Februari 2011, 17:40:56 »



ongelooflijk. ze hadden het dus over vergif! Ik lachte.
"お帰り, Mitsu-ちゃん (o kaeri, Mitsu-chan)*! Je ziet er weer 格好いい(kakkōī)* uit! En dat Hello Kitty shirt dat je droeg eerder is echt かわいい(kawaii)*!"
"ありがとう (arigato) Rowdy! fijn je weer eens te zien!" vergif was dan wel niet mijn sterkste punt, maar ik wist best wel wat van biologie. "Waarom gebruiken jullie geen doornappel? Er staat er eentje in de bioklas... twee blaadjes en hallucinaties verzekerd! Wie willen jullie trouwens vegiftigen?"
Toen trok Aibu haar oortjes uit en zei
"Hee Mitsuko. Sorry dat ik onlangs zo vervelend deed toen je naast me kwam slapen. Ik ben gewoon niet zo spontaan." Ik glimlachte naar haar.
"Don't worry, dat doet niets. Je moet je niet zo'n zorgen maken over jongens... ze zijn eigenlijk totaal ongevaarlijk...' Nou ja, de meeste jongens. die schatjes van de economieklas bijvoorbeeld. Van Rowdy wist ik het nog niet echt... hing een beetje af van wie hij wilde aanpakken...
toen kwam die Jair ook nog binnen. いまいましい (Imaimashii), die was bezopen... wat een onwaarschijnlijke kerel. alsof hij zichzelf nog niet genoeg in de shit had gewerkt... die viel ook niet echt onder de schatjes. alowel... ongevaarlijk was hij duidelijk wel. Een dronken man is een goede vijand... hij is makkelijk te verslaan, zei mijn vader wel eens... Ik nam een hapje snoep en lachte naar het groepje.

edit; Wijziging gemaakt voor het fiksen van de tekens. Geen aanpassing in de tekst zelf.
« Laatste verandering: 22 Juni 2011, 11:36:50 door Becca. » Gelogd

What we observe is not nature itself, but nature exposed to our method of questioning.
(Werner Heisenberg)
Becca.
Miss RPG
Forumbeheerder
Nieuweling
******
Geslacht: Vrouw
Berichten: 43



« Antwoord #63 Gepost op: 22 Juni 2011, 11:42:34 »


Ik rol met mijn ogen zodra ik ze open. Ik kreun en kijk Jaïr glazig aan. Het lukt niet, hij loopt de kamer alweer uit.
Ik grijns als ik me het net geëindigde gesprek over het vergif herinner. Dan kom ik overeind.
"Jaïr! Jaïr, wacht! We hadden het net over je! Snoepje?"
Met een sprong ben ik bij hem en ik leg mijn arm over zijn schouders. "Wie heeft er zin een een strandwandeling?"
Gelogd
Suki
Algemene moderator
Nieuweling
*****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 48


-Succes is a failure, turned inside out-


« Antwoord #64 Gepost op: 27 Juni 2011, 11:34:38 »



"Jaïr! Jaïr, wacht! We hadden het net over je! Snoepje?" riep Ananda. We hadden het net over je. No shit...  'T was duidelijk dat ze het vaker over me hadden Ik pakte het snoepje aan. Ananda legde haar arm om mn schouders en riep enthousiast dat ze een strandwandeling wilde maken. Ik glimlachte even, knikte, en zei opgewekt: "I'm in."



Een strandwandeling.. Daar had ik wel zin in, misschien werd onze klas wel wat closer. En nog beter, misschien werd ik wel wat closer met de klas. Jair leek een beetje moedeloos te zijn, maar fleurde toen weer op en zei dat hij mee ging. "Ik wil ook wel mee." zei ik zacht en lachde een beetje.
Gelogd
Nanzzy-chan
Nieuweling

Geslacht: Vrouw
Berichten: 40


INSANITY ALL AROUUUND~!


WWW
« Antwoord #65 Gepost op: 13 Juli 2011, 10:59:22 »


Net toen ik onze kamer binnenliep, hoorde ik Ananda iets zeggen over een strandwandeling. Ik had wel zin om mee te gaan, alleen leek het erop dat Jaïr ook erbij zou zijn. Nouja, ik moest gewoon proberen bij hem uit de buurt te blijven, dan zou het vast wel goed gaan. Misschien moest ik een beetje met de rest van onze roomies aanpappen, zodat die zich uiteindelijk ook tegen Jaïr zouden keren. Het was de moeite van het proberen waard.

"Ik ga ook mee, gezellig!" verkondigde ik, terwijl ik uit de koelkast een flesje water pakte. Al dat zout bij de zee maakte me altijd dorstig...
----------------------------------------------------------------------------------

Ik grijnsde breed toen ik Ananda's voorstel hoorde; een strandwandeling met de hele groep, "gezellig". Maar ik was altijd in voor dat soort dingen, vooral als dat betekende dat ik lekker kon rotzooien met mensen. "Hé Candace, wat is er? Dat klinkt niet heel enthousiast, ben je bang soms? Maak je maar geen zorgen, ik bescherm je wel tegen grote enge monsters..." Ik legde een arm om haar schouder, en trok haar bezitterig naar me toe, terwijl ik mijn tong uitstak naar Jaïr. Hoewel het nog maar de vraag was wie van hen twee het grootste monster was... "Hé Aibu, Mitsuko, jullie gaan toch ook wel mee?"
Gelogd

I like living in darkness, cause when it's dark, we're all the same~

http://nanzzyrulezz.deviantart.com/
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]Print 
« vorige volgende »
Ga naar: 


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHPPowered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!